Vegetarische en vegan recepten die eenvoudig te maken en bovendien lekker zijn. Als men hoort dat ik vegetarisch en vrijwel vegan eet, vraagt men zich af wat ik überhaupt nog kan eten. Eigenlijk eet ik erg divers en erg smakelijk. Vroeger was ik de tegenpool van een keukenprinses. Tegenwoordig vind ik koken en spelen met smaken en aroma's een ontspannende (en vooral lekkere) hobby.

Recept voor krokante uiringen

Meestal maak ik gebakken uiringen klaar als ik nog iets extra wil bij de rijst. Krokante uiringen zijn echter ook lekker met een dip of bij puree. Bijkomend voordeel is dat ze erg snel te maken zijn.












Ingrediënten 
ui
bloem
maïsbloem /polenta
zout, peper
olie


Bereiding 
Pel en snij de ui in ringen. Meng in een kom bloem, maisbloem, zout en peper. Wentel de uiringen door de bloemmengsel en braad ze in verhitte olie aan beide kanten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten