Vegetarische en vegan recepten die eenvoudig te maken en bovendien lekker zijn. Als men hoort dat ik vegetarisch en vrijwel vegan eet, vraagt men zich af wat ik überhaupt nog kan eten. Eigenlijk eet ik erg divers en erg smakelijk. Vroeger was ik de tegenpool van een keukenprinses. Tegenwoordig vind ik koken en spelen met smaken en aroma's een ontspannende (en vooral lekkere) hobby.

Vegan mozzarella salade

Hou je ook zo van mozzarella salade? Dan is dit een mega-snel recept, waar ik persoonlijk dol op ben. Een stokbroodje daarbij maakt het geheel iets minder gezond, maar wel super lekker. ;)














Ingrediënten
tofu
(kers)tomaatjes
olijven
rucola
olijfolie

Bereiding
Eigenlijk is een beschrijving overbodig. ;) Huts alle ingrediënten door elkaar en je hebt een heerlijke vegan mozzarella salade. 

Tip: gebruik voor deze salade gemarineerde tofu. Een recept voor gemarineerde tofu kun je hier vinden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten